Tampereen keskusta on täynnä liiketiloja; vaatekauppoja, ravintoloita, kahviloita, ja niin edelleen. Liikenne on vilkasta, ajoneuvot tuottavat saasteita, ja suomalaisille liiankin tutulla kurakelillä rapa roiskuu. Kivijalkaliikkeiden seinät ovat pitkälti lasia ja ovissa on ikkunat. Eikö kirkkaan lasin tarkoitus ole, että siitä näkee läpi?
Jokaisen yrityksestään ylpeän yrittäjän tulisi pitää huolta, että liiketila on puhdas ja siisti. URHO on vahvasti sitä mieltä, että puhtaus on arvo, joka kertoo myös yrityksen toimintatavoista. Ravintolassa ruoka maistuu puhtaammalta kun ympäristö on puhdas. Vaateliikkeen vaatteita on mukavampi kuolata kun näyteikkunasta näkee selvästi läpi.
”Pella’s Cafessa ensimmäisenä huomion kiinnittävät suuret ikkunat, joissa ei näy pölyhiukkastakaan.” Tamperelainen paikallislehti Moro testasi mikä on Tampereen paras kahvila. Voittajaksi selvisi paikallinen pienyritys Pella’s Cafe, joka on ollut URHOn asiakas aina kahvilan perustamisajoista lähtien. Arvostelun ensimmäinen lause kertoo, että URHO ei ole ainoa, joka välittää puhtaudesta ja ikkunoiden läpinäkyvyydestä. Pella’s Cafe on yksi URHOn sopimusasiakkaista, jonka ikkunat käymme pesemässä kuukausittain. Omistajan ei tarvitse huolehtia kirkkaista maisemista, kun käymme erikseen pyytämättä kuuraamassa ikkunat jokaisen kuun vaihteessa. URHO kiittää yhteistyöstä.
– Jaakko Huura
http://moro.aamulehti.fi/2015/08/06/moro-testasi-pellas-cafe-on-hienostorouvan-suosikkikahvila/